PFR - informacja

REGULAMIN KARTY LOJALNOŚCIOWEJ

REGULAMIN KARTY LOJALNOŚCIOWEJ W AMELIA ZDRÓJ MEDICAL&SPA***

I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa warunki udziału w Programie Lojalnościowym Amelia Zdrój Medical&SPA*** zwanym dalej „Programem”, oraz jego zasady.
2. Organizatorem Programu jest Amelia Zdrój Medical&SPA*** z siedzibą przy ul. Kulczyńskiego 2, 38-440 Iwonicz Zdrój, Polska.

II. Warunki przystąpienia do Programu
1. W Programie może wziąć udział osoba fizyczna, pełnoletnia będąca Gościem Amelia Zdrój Medical&SPA, która złożyła deklarację uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, poprzez wypełnienie formularza w recepcji oraz wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z realizacją założeń Programu.
2. Program nie dotyczy pobytów grupowych.
3. Warunkiem korzystania z uprawnień wynikających z faktu uczestnictwa w Programie jest brak zaległych płatności na rzecz Organizatora Programu.
4. Korzyści wynikających z uczestnictwa w Programie nie można łączyć z innymi promocjami oferowanymi przez Amelia Zdrój Medical&SPA.
5. Program prowadzony jest od dnia 01.01.2025 r.
6. Przystępując do Programu uczestnik wyraża zgodę na postanowienia niniejszego regulaminu.

III. Przystąpienie do Programu
1. Rejestrując się w Recepcji Uczestnik otrzymuje Kartę Lojalnościową.
2. Karta jest opatrzona numerem przypisanym do konkretnej osoby bądź imieniem i nazwiskiem w celu identyfikacji jej posiadacza w systemie hotelowym.
3. Przywileje i rabaty przyznawane są wyłącznie właścicielowi karty.
4. Uczestnik nie jest uprawniony do przekazania karty osobom trzecim.
5. Zgubienie lub kradzież karty należy zgłosić u Organizatora programu.
6. Organizator programu nie ponosi odpowiedzialności w związku z utratą karty poprzez kradzież lub zgubienie.
7. W przypadku utraty karty Organizator nie ma obowiązku wydania bezpłatnego duplikatu.
8. Duplikat karty może zostać wydany na wniosek uczestnika i jest to koszt 30 zł.

IV. Zasady działania Programu
1. Przywileje obowiązują przy dokonaniu rezerwacji pobytu droga telefoniczną, e-mailową lub w recepcji hotelowej. Zniżki nie obowiązują przy rezerwacjach przez portale sprzedażowe (np. booking.com, HRS, Expedia itp.).
2. Warunkiem uzyskania przywilejów jest poinformowanie Recepcji hotelowej o fakcie posiadania
Karty nie później niż w dniu przyjazdu, podczas procedury meldunkowej przed rozpoczęciem pobytu. Niedopełnienie tej formalności przez Uczestnika Programu uniemożliwi mu skorzystanie z przyznanych Uczestnikom Programu przywilejów. Aby skorzystać z przywilejów Uczestnik musi posiadać przy sobie kartę lub podać numer przypisany do karty.
3. Rozliczenia finansowe oraz aktualizacja statusu Uczestnika Programu dokonywane są tylko poprzez recepcję Amelia Zdrój Medical&SPA.
4. Rabaty, promocje oraz przywileje przysługujące Uczestnikowi Programu nie łączą się z promocjami i ofertami specjalnymi proponowanymi przez Amelia Zdrój Medical&SPA stale bądź okresowo i skierowanymi do ogółu Gości hotelowych. W takim przypadku Uczestnik Programu sam wybiera korzystniejszą dla niego formę upustu.
5. Podczas pobytów świątecznych, noworocznych, długich weekendów, a także specjalnej oferty 19-dniowej turnusu z dietą dr Dąbrowskiej nie można skorzystać z Karty Lojalnościowej.
6. Rabat na pobyt w Amelia Zdrój Medical&SPA w postaci upustu od płatności za usługi możliwy jest do zrealizowania najwcześniej przy kolejnym pobycie. (tzn. pierwszy pobyt płatny jest 100%, natomiast na następne pobyty przysługują określone rabaty według ilości zameldowań).

V. Przetwarzanie danych osobowych
1. Przystępując do Programu, Uczestnik wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Programu Lojalnościowego Amelia Zdrój Medical&SPA. Dane te będą bezpiecznie przechowywane i przetwarzane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji Programu Lojalnościowego, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych). Dane osobowe uczestnika nie będą udostępniane osobom trzecim.
2. Uczestnikowi Programu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji bądź żądania ich usunięcia. Usunięcie przez Uczestnika Programu swoich danychosobowych skutkuje rezygnacją z udziału w Programie Lojalnościowym.

VI. Postanowienia końcowe
1. Organizator Programu ma prawo cofnąć część lub wszystkie przysługujące Uczestnikowi
Programu przywileje, bądź anulować Kartę, w przypadku gdy:
- Uczestnik programu naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu;
- Uczestnik Programu nie stosuje się do ogólnie przyjętych zasad pobytu w hotelu.
2. Organizator Programu zastrzega sobie prawo do zmiany, w każdym czasie, treści niniejszego Regulaminu bez podania przyczyny i zobowiązuje się informować Uczestników Programu o tych zmianach za pośrednictwem strony internetowej www.ameliazdroj.pl
3.Organizator Programu zastrzega sobie prawo zakończenia Programu, z zachowaniem trzymiesięcznego okresu, przy czym Użytkownik Programu ma prawo skorzystać z Programu dotrzech miesięcy po jego zakończeniu.

Dyrekcja Amelia Zdrój Medical & Spa***

Amelia Polska Sp. z o.o. Sp. K.
Ul. Kulczyńskiego 2
38-440 Iwonicz Zdrój